Kubus B577
Het administratief beheer

  • Het samenstellen van een dossier betreffende het gebouw en zijn eigenaars.
  • Het houden van vergaderingen met de raad van mede-eigendom van het gebouw.
  • Het organiseren en het bijwonen van de jaarlijkse statutaire algemene vergadering.
  • Het opmaken van de verslagen en de overmaking hiervan aan alle mede-eigenaars.
  • Toezicht houden op de naleving van de beslissingen van de algemene vergadering.
  • Het opvolgen en/ of afsluiten van contracten zoals brandverzekering, onderhoudscontracten, lift, tuin en dergelijke, in samenspraak met de raad van mede-eigendom of de algemene vergadering.

      Kubus B577
      Het financieel beheer

      • Het opvragen van de voorschotten.
      • De controle uitvoeren en het inboeken van de facturen per kostensoort.
      • De opvolging en betaling van de rekeningen van de gemeenschap.
      • Het opmaken van de jaarstukken en de kostenverdeling opmaken tussen de verschillende eigenaars.

          Kubus B577
          Het technisch beheer

          • Ingeval van dringende problemen, herstellingen laten uitvoeren.
          • Bij niet dringende werken de nodige offertes aanvragen in samenspraak met de raad van mede-eigendom of de eigenaars.
          • Nazicht van deze offertes met advies naar de eigenaars voor toewijzing van de werken.
          • Controle op uitvoering der werken.